in stockholm

Allå, Stockholm is calling.

Har inte bloggat på någon dag nu. Har pussats för mycket med Erik. Närå, har typ varit på stan, sett filmer. Han har gått i skolan.

Idag klippte jag av mig hårtoffsen på huvve också. Så nu lever man i mammas värld. Alltså kort hårig e jag nu. Gick in på nå skit droppis nånstans på en liten gata och stampade in. 290 slantar villeroom ha av mig. Sedan gick jag på subway och söla ner hela jackan med skagenröra.

Jag tröst shoppade en skjorta, en tröja och ett par leggins. Jag har vant mig vid håret fast jag ser förjävlig ut. Erik tycker det e fint iallafall. Herrå



Kommentarer
Postat av: anna

ÅÅH :D Jag tycker också att de ser jätte bra ut! =D snögg_göl_91 liksom

2010-02-06 @ 10:23:13
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0