jag <3 finnar+ekke

Hallo!

Hann precis se OS-finalen i hockey och Canada kammade hem segern.
Tyckte att USA kunde fått guldet vaah.

Iallafall så var "Shutter island" verkligen sevärd. Mycket speciell och bra film! När jag kom hem upptäckte jag en hemsk syn. Tyckte det ömmade lite precis vid troskanten. Så såg jag en explosiv vulkan! En rakfinne som väntade på att klämmas. Jag fyllde hela två toapappersrutor. Fyfan vad äckligt. Men jag fashineras av sånt. Brukar alltid klämma ekkes finnar.

Påtal om ekke. Jag satt och tänkte på honom förut när jag satt på bion. Är så van att få sitta brevid han och få hålla hans hand när jag annars är på bio. Jag fick en såndär underbar känsla av kärlek! Nu när inte vi setts på ett tag, så saknar jag helt andra saker än jag förutspått. Jag saknar att stå och spegla mig sedan kommer han och håller om mig och jag ser oss i spegeln. Jag saknar hans morgonhumör. Då han är grinig och säger saker i sömnen. Jag saknar när jag vaknar mitt i natten utan täcke och frågar snällt "erik..kan jag få lite täcke" och till svar får jag "men vafaan.." sen rycker han i täcket mot mitt håll och bäddar alltid ner mina ben i sömnen. Jag saknar att sitta framför varsin dator och måla "skräckbilder" på spela.se. Mest av allt längtar jag till fredag nu.

För då får jag äntligen krama om honom länge och känna den där tryggheten. Att man lixom duger. Jag älskar verkligen min Lars Erik Hector. Min ängel!

Imorgon är det friluftsdag.

Ps. på stadshuset igår svimmade pernilla och stina åkte på akuten. Kul kväll? Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0