lördagsmys

TJÄNARE!!!

Kollar på tv halsvovandes. "Sov" hos Jennie "i natt". Vi gick alltså och la oss vid sju imorse kanske. Det var en massa brudar där.  Jennie, Ida, Ida, Nathalie, Julia, Anja, Vicky, Angelica, Pernilla, Stina, Antelina och jag!
Känns som att jag glömde någon.. eller?

Iallafall så hade vi en riktig lek och mys kväll haha. Man kan inte tro att vi är arton, respektive sjutton. Vi spelade psykologen ett bra tag och sedan blev det mörker kurramgömma. Vi kollade även igenom mina videos från mobilen. Men när bara några få av oss var kvar så körde vi chatroulette tror jag det heter. Man camar med folk från hela världen och pratar i mic. Haha fyfan vad jag skrattade, seriöst.

Ikväll funderar jag seriöst på att bara vara hemma och se melodifestivalen med familjen. Jag är så sällan hemma ändå. Well, herråååååååå!!!!!!


taco-ätande-tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0