måndags trött

Godmorgon!
Imorse hade jag ont i magen så stannade hemma från skolan. Sov jätte, jätte länge. Men ibland behövs sömn också! Så idag kommer jag förmodligen att bara slappa. Det känns som en sån dag iallafall. Har ingen träning ikväll heller eftersom vi har match imorgon. Det blir min första match denna säsong. Är sjukt pirrig i magen.

Är så rädd att göra fel. Under några dagar nu har jag verkligen inte trott på mig själv. Jag lärde mig för nån vecka sen att hitta motivationen osv. Men nu känns allt skit. På en front går det fortfarande bra. Men jag har ätit dåligt under en helg nu. Ätit lite. Annars äter jag väldigt ofta, men inte speciellt mycket. Bara för att vara lagomt mätt.

Sedan har träningen varit sisådär. Kan bero på min träningsvärk under hela veckan. Men ska försöka att inte deppa ihop totalt.

Jaja! Nu ska jag göra iordning något att äta. Hittade denna bild på datorn. Är det bara jag som tycker att det är så fint!? Kanske en dag i framtiden, det kommer att se ut så.


Nattis blååånd. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe så långt tänkte jag inte 8-) Men justja han kan inte vara med mig då för han ska se något på tv (obs inget skämt!!!)

2010-02-01 @ 16:44:26
Postat av: anna

Och det var från ANna



och ps: du vet att man inte kan se sina egna kommentarer för det är svart bakgrund va+ C: Hehe

2010-02-01 @ 16:45:03
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: anna

men asså om du tycker nere på blogginlägget,på "kommentarer" så ser de halvknepigt ut, de är svart bakgrund på själva inlägget.=)Säg till om du behöver någon hjälp med designen, man är ju lite av en expert nu efter alla designer hit och dit ;)

2010-02-01 @ 19:32:18
URL: http://annamj.blogg
Postat av: anna

Jag håller med, vi måste fortsätta såhär, 3 kommentarer på varje inlägg. Folk kommer att tro att vi är poppis, omtyckta av alla andra, att vi är storbloggare med alla dessa kommentarer, ingen behöver veta att vi kommenterar varandras hela tiden liksom....

2010-02-01 @ 20:18:40
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0