maskinen ikväll!

EY

Var nyss och solade med anabanana på playan!
Alltid lika skönt.

Peppar en massa för ikväll. Ska nämligen på maskinen! Kan en låt.. Alla som inte dansar är våldtäktsmän..ah..gäller hela kvällen mellan tolv och fem? haha naah.. kanske inte ens kan den.

Kanske dags att slå på spotify?

Tänkte även säga att jag saknar min sötnos! Ska jag säga när vi sågs sist? den 8 februari tror jag det var. Kan ni räkna själva??????

Men jag är stark. I am stronger than yesterday, blablabla.. vad är det för låt?

äh, nu ska ja ba njuta av livet o städa typ. Fortsätta peppapeppapeppaaah aahahah..

BYE



Visade min estetiska sida nu. Paint fo laajf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0