melodifestivalen

Melodifestivalen omgång 2! Mina kommentarer av låtarna......

  1. Eric Saade - Aaaw! Han var ju cute! Disneychanel brukar jag dock inte kolla på. Ta av dig hanskarna. Låten helt okej. Fick en dusch också, faktiskt ganska cool effekt i uppträdandet höhö. Vet att säkert Jennie kommer gilla den. Hon gillar ju sånt här hon. Skulle inte banga på o nypa han i arslet. närå!
  2. Dåågge och andra generationen - Gillar jöö dogge! Han är skön. Tror dock att svensk hip hop inte hör hemma där ute på schlagerfältet. Hippare, hoppare lalal.. Äh den är fan skön! Påminner om schlevoviza kebab blabla... som var med för nåt år sen, eller?
  3. Anna Maria Espinosa - Åhh, påminner mig om livet enligt rosa! Kan ju henne och hon kommer föfaan från stöde ha! Fick en liten singel när man va o handla i birsta också. Har inte hört den ännu.. Helt ärligt så måste jag lyssna kanske 382 till på denna låt för att tycka att den ska gå vidare. Hon är duktig iallafall! Föresten, skulle lätt kunna lyssna på den. Vet inte om den ska gå till final, men kan få åka till mina högtalare =)
  4. Highlights - Gillar sångarens jacka/kavaj! Skulle inte banga på en svart. Lite smörsångare kanske, lite dansband men gillar fiolerna i bakgrunden. Ööh, inge mer att säga.
  5. Pauline - Skön attityyyd! Gillar hennes stil faktiskt. Låten funkar dock inte den sorts musik som finns på min dataa. Hennes röst däremot är gudomligt bra. Hejja!
  6. Andreas Johnson - Gillar ju den gamla låten "she". När han o Carola sjöng nåt vare ett skämt. Denna låt hade en bra början! Åh vad hans röst är bra! Han såg lite sommrig ut.. Låten är helt okej!
  7. Spelmännen från Orsa - Eeeh.. Knubbig gubbe med några glada män i bakgrunden. Svensktoppen-material. Pappa tror att dom går vidare till globen. Han brukar ha rätt. Men för min del så ah, ingen aning. Inget mer att säga, over and out.
  8. Hanna Lindblad - Jag vet att det är mode med kedjor, men över hela armen? Ahapp. Disco. Sånna här låtar brukar väl inte gå hem i svenska hem? Jag gillar den lite. Lite.. Bra med variation! Snygg dans! woho. Hoppas hon kommer till andra chansen iallafall med hennes coola brudar.
Jag tycker att detta var en bra omgång. Förra lördagen var ett skämt. Tack'o'hej för m'ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0