nervö-ö-s

Tjabbaaa,

Idag är det måndag och skola stod på schemat (vad annars?). Iallafall hade vi får företagspresentation för klassen idag. Jag vet inte varför, men jag var så nervös! Annars brukar jag vara ganska cool innan sånt i skolan. Men det är förmodligen för att jag brukar kunna improvissera, idag gick det inte alls att göra det. Var tvungen att säga det som stod på papperet. Död åt det, men det gick förvånadsvärt bra iallafall!

Ett tag så kände jag samma som en gång förr i tiden, närmare bestämt då jag var 15 år. Jag, Anna och Maria skulle sjunga på skolavslutningen och fyfan vad nervös jag var precis när vi kom upp till mikrofonerna. Det första som händer är att maria börjar på fel vers. Oh herregud. Tur att jag aldrig mer kommer ställa upp för att sjunga. Inte ens för ekkepekke.

Närå.

Jag brukar aldrig "klä upp" mig på skolan. Tar bara nåt bekvämt. Idag bestämde jag mig för att ta på mig någonting som är lite finare. Jag lyckades halvt. Ett par nya leggins från h&m, linne från ruth mfl och skjorta från gina tricot. Kanske borde göra lite outfit bilder. HAHA jag? Näruu, not my style.



åååh vad söt!!!111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0