otroligt less

Hola,

Nyss hemkommen från match och känns som det onödigaste jag gjort i hela mitt liv. För det första var vi arton spelare. Hallå? Fel att låta några stå över istället för att sitta på bänken. Jag fick göra det idag. Fick spela kanske max 4 minuter. Om ma gjorde det bra fick man spela mer, men vad mycket man hinner visa. Vad mycket pepp man fick. Min motivation steg från 100 till 0 på några sekunder.

Skönt att man åker ner till sthlm imorgon så man slipper torsdags träningen. Tror det är match i helgen igen så den missar man också. Bra.

Nej, ingen pessimist vill jag vara. Men om jag visste att jag hade fått spelat så lite, hade jag stannat hemma och pluggat. Det hade iaf varit nyttigt för mig.

Nu ska jag se lite tv och fika. Behöver nog inte ens duscha eftersom vart jag svettig? Nej.

Ps. jag ska duscha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0