Sjuk dröm

Godmorgon! Fast har iofs varit vaken ett bra tag nu. Tänkte dela med av min riktigt skumma dröm jag hade inatt. Den måste ha varat hela natten.

Det började med att jag gick omkring med en kundvagn i en skog. Sedan såg jag en hage med massa hästar. Min tränare var där samt en massa vänner osv. Han lagade mat eftersom att han var kock. Som han i verkligheten inte är. Det var också en annans kropp istället för min riktiga tränare.

Sedan var jag utomlands helt plötsligt. Tillsammans med mina kompisar och Jennes pappa, Kent. Första kvällen så var vi utanför vårat hotell som var verkligen superlyxigt med en mängd olika barer runt omkring gården där. På en bar var det varje kväll, eller ja morgon kanske man ska säga, Väldigt halt (?). Så alla som gick omkring där halkade och gjorde illa sig riktigt ordentligt. Så det fanns alltid sjukvårdare som satt utanför. Undrar varför dom inte torkat upp allt som folk spillde? haha sjukt.

Det fanns två killar som var kanske ett år yngre än mig på hotellet. Dom kom från Stockholm och jobbade med att guida folk till ett spelrum. Ena killen blev jätte kär i mig och han var så gullig. Tänkte : "Synd att jag har Erik.." haha.. Iallafall så umgicks jag välldigt mycket med dem och dom var jätte trevliga. Första kvällen jag träffade dom var dom jätte dumma med mig. Puttade ner mig på golvet för att min klänning åkte upp då och mina trosor syntes. Men dagen efter satt jag tillsammans med killen som gillade mig och han höll om mig. Tänkte att då är man inte otrogen.

Sedan gick vi inne i storstaden. Det var i Turkiet vi var i glömde jag säga. Fast vårt hotell liknade mer som om vi var i Grekland.. Iallafall så var det jätte varmt ute och vi stod vid ett övergångsställe. Helt plötsligt var det is på backen, men det var fortfarande varmt. Bilarna, bussarna och lastbilarna började plötsligt att slira omkring och det blev jätte mycket krockar. Vi var livrädda och det blev kaos. En man fick benen avslitna..

Sedan var jag med Ida nb och Kent (jennies pappa). Bakom några byggnader kom stora maskiner, som täckte hela himlen och förstörde alla byggnader runt omkring. Vi gömde oss i en bil tills dom försvunnet. Det var bland det läskigaste jag sett. Kändes som jordens undergång!

Efter det var jag tillbaka i mitt hotellrum. Jag skulle festa med Jennie på gården i en bar. Helt plötsligt började Jennie, Pernilla och Idanb bråka. Dom kastade nå slags kort som var som vapen. Jennie "vann" och Pernilla sa: "Jennie, du gjorde precis rätt som man ska göra med korten". Iallafall så gick jag ut en sväng och såg några i baren som var hal, halka och slog sig riktigt rejält. Började blöda från huvudet..

Helt plötsligt var jag med Victoria i min klass och Josse. Vi skulle köpa lägenhet i Turkiet. Vi gick omkring och kollade i alla rum. Efter det mötte jag Hillary Duff. Jag och killen som gillade mig följde med henne hem. Hon bodde jätte risigt. Vet ni?? Jag dör. Glad att detta inte hände i verkligheten. Men jag och Hillary hade sex!!! Eller kan inte kalla det riktigt kanske hehe. Först började hon ta på mig sedan kysstes vi. Sen så.. Ah vill inte gå in mer detaljerat. Jag ville inte göra nåt med henne så tog med mig killen och stack.

Sedan kommer jag inte ihåg mer. Bara att vi var på hotellet och jag satt i en soffa med killen och hans kompis. Hans kompis sa att han haft mig på msn och kom från täby. Jahopp!

Nu ska jag packa! Puss.

Kommentarer
Postat av: vickis

Haha, vafan nattis :D sällan du drömmer massa rliga drömmar :D haha

2010-02-13 @ 21:50:30
URL: http://my.opera.com/victoriah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0