Sjukdom

Hello!

Sitter här och kollar på tv med pappsen och syster. Min pappa har fått vinterkräksjukan. Han berättade att han suttit framför tvn sedan klockan elva imorse. Den är snart sju.

Det märks att han har otroligt tråkigt. Vi tre har suttit och pratat om en tant som blir omstylad på ettan. Pappa sa att mina ögonbryn var fina. Hallå? Av allt som finns att säga kommer han med det. Stackarn, inte haft många att prata med idag :')

Iallafall så har jag varit i skolan idag as usual. Haft filosofi och sedan kom en "föreläsare" på UF-lektionen. Han var faktiskt lite halv rolig. Sedan åkte jag hem och spelade lite med Erik på msn. Snälla! Om det finns någon på denna planet, eller ja ett par, som gör som vi!? Vi sitter och spelar en massa spel hela dagarna fram mot sent på natten.

Men personligen tycker jag jätte mycket om det. Känns som om vi umgås på något sätt. Jag försöker låta bli att sakna honom men det går inte hihi. Imorgon fyller han arton år också. Önskar jag kunde vara där då och få krama om honom. Men får göra det i fantasin. Iallafall tycker jag denna vecka gått sjukt snabbt.

Redan fredag imorgon! Det gillar jag skarpt.

PUSS&KRAM


Varför jag är så fin på bild? måste bero på min utstrålning, yepp.

Kommentarer
Postat av: MARRE

My puppies!

2010-02-11 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0