sofvaa'

Godmorgon alla!

Igår var det UF-mässa och jag orkar inte ens nämna något om den. Eller jo. Vaknade halv fem (2 timmars sömn), ingenting sålt men grattis till mina vänner som vann så många tävlingar! :D Speciellt till josse&vickis som var super duktiga!

Iallafall så åkte jag och kicki på max och tjockade i oss en STOR pommes med TVÅ smältost.... Skyller på kicki. När jag kom hem somnade jag klockan 9 och vaknade nu, för några minuter sedan. Märktes att jag var trött. Eller är trött.

Idag ska jag ägna mig åt att ta det lugnt men också plugga. Vaknade föresten av att någon satte sig på mig. Det var Odin, min hund.

Skulle lägga in två bilder. Såklart funkar det inte. herråååååååå


Kommentarer
Postat av: anna

Ska du till huvudstaden i helgen? =)

Annars kan vi väl ses någonting då? =D

PUSS

2010-02-24 @ 16:01:26
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: vickis

Tack nattis :D söta, snälla du! ni var också jätteduktiga. <3

2010-02-25 @ 11:05:47
URL: http://my.opera.com/victoriah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0