t-ti-tis-tisdag

Ey yo hoes,

Idag var jag i skolan mellan tio och halv två ungefär. Skönt med två lektioner! Mindre skönt med ett jobbigt svenska prov och ett lamt engelska prov, IMORGON!!!

Kan glädja mig åt att mit tåg puffar mot stockholm imorgon. Förutom att umgås med Erik så ska jag träffa min syster! Ska även se hammarby (bandy) på fredag. Sedan får vi se vad som händer och fötter där nere. Min frisör tvingade mig att klippa mig, SNARAST. Så kanske blir en droppis någonstans?

Jag har även min första innebandy match för säsongen! Är sjukt peppad och hoppas det går bra. Ikväll i timrå smäller det. För dom alltså. Jag ska komma hem oskadd.


såhär såg jag ut för 18 ½ år sedan när jag pluppade ur mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0