det nya landet

Hallo.

Nyss ätit middag och kollar på "det nya landet" på sf-kanalen. Det handlar om två invandrare som är typ illegala flyktingar (tror jag) och dom håller ihop med en svensk tjej. Så man får följa dem typ.. Ah nog om det.

Igår var jag först på hockey med Jennie och timrå vann! Sjukt bra match. Verkligen hur bra som helst, 4-2. Efter det åkte jag till Emma där Marielle också var. Sedan drog vi och såg snabba cash som var jätte bra. Tycker att den är sjukt värd att se på bio, nu! Så gör det. Efter det skulle vi busa men det gick inge vidare.

Sedan åkte jag hem till knarkfors. Eller matfors menar jag.. hehehehehe

PusSsssSSssss och smeek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0