Fredag på lyset

I fredags blev det en spontan utgång med Pernilla, Jennie och Ida björnen. Det var trevligt i början med mycket snack och skratt, som vanligt dvs. Efter ett par vinglas så for vi mot avenyn där det var klubb lyset. Mycket folk för en gångs skull och många roliga händelser. Bla att en fågel viskade i mitt öra att en flaska med genomskinlig vätska i försvann från baren och hittades på toaletten. Vem var det? Det var inte jag, det är allt jag säger.

Sedan skulle vi på efterfest? Jag och Pernills fick inte tag på Jennie som åkt i förväg så vi fick skjuts av äckliga killar till min bror, där vi sov.

Dagen efter hörde jag från Jennie, att en jävla idiot hade misshandlat henne. Han hade alltså slagit henne i ansikte, flertal gånger. Jag blev fly förbannad och har planerat att söka upp honom. Han heter iallafall Johan och har ett ganska udda smeknamn eftersom han gillar att stoppa in korvar i stjärten. ÄCKEL.

Jag är ingen aggressiv typ, inte alls. Men att slå tjejer är det värsta som finns. Jag hatar män som hatar kvinnor. Fyndigt jag vet.

Lägger in bilder senare eftersom minn blogg.se skiter sig som vanligt.


Kommentarer
Postat av: bea

haha ;) jodå, kommer inte ihåg så himla mycket bara :o sjdå?

2010-01-31 @ 19:50:45
URL: http://beakerttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0