godbitar på tvn

...och här sitter jag igen. Med datorn i knät, framför junior vm. Sverige ligger under med ett mål mot USA. Men vad gör det, dom ser ju jävligt bra ut. Så dom kan vara nöjda ändå. Eller hur?

Okej, alla ser väl inte sådär jätte bra ut. Men majoriteten ser ju helt okej ut. Kan ju tänka mig att dom har en sådär fast rumpa som man vill bita i, magar som är hårda som sten och resterande kroppsdelar lär ska bestå av en hel del muskler.

Kan inte låta bli att se Eriks kropp framför mig.

HAHA okej jag ska inte skriva mer om det.

Jag längtar tills imorgon. Känns som om det var jävligt länge sedan jag var i stockholm nu. Det är ju trots allt mitt andra hem, där jag spenderar mycke tid tillsammans med verkligen världens underbaraste människa. Undrar om han verkligen vet hur mycket han betyder för mig? Hur kär och lycklig jag är tillsammans med honom. Hur mycket jag älskar min Lars Erik Hector.

Haha gud vad jag överanvände ordet "verkligen" nyss.



Jag för fem minuter sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0