här sitter vi och har det bra

...säger en man i filmen "vi hade iallafall tur med vädret - igen". Den filmen är lite halvkass.

Nyår var roligt faktiskt.
Vi hyrde en riktigt fin lokal och blev upp mot 30 personer? Åt väldigt god mat, drack väldigt gott till och hade allmänt kul. Mycket snack som vanligt, fnitter och en snygg pojkvän. Ja, det kunde nog inte bli bättre.

Bilder sedan.

Som jag brukar säga.
Ska hålla det idag.

För tillfället kollar jag på Hammarby - Sandviken på ettannnn. Hammarby ligger under med ett ynka mål. Nu har jag en fråga också. Varför är inte bandy sådär uppmärksammat som fotboll och hockey? Det är faktiskt kul att kolla på. Jag har dock sett att bajen har en klack där vilket är råliit!

Struntsamma. Jag är sjuk! Inte sådär så jag mår dåligt (snorig och ont i halsen) men man borde tycka synd om mig iallafall.

Imorgon ska jag åka till min döda piindel. Ni vet inte vem det är, men det är Erik. Lite internt.

Smek på låret o uppmot håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0