innebandy

Hej

"det är din favoritreklam på tv nu"
skulle Erik sagt nyss då han från skärgårdsdoktorn pratar om pension. Jag kan hela den utantill. Varför? den är ju skit tråkig och dålig och sämst. Menmen, jag gillar ju den serien..

Iallafall så sitter jag och vindruvorna och kollar på mash, en serie inte en människa under 40 kollar på. Förutom jag då. Jag har udda humor.

Jag tränade förut idag för första gången på några månader. Jag har ju tränat på golds såklart, men inte så mycket kondition. Det första vi fick göra på träningen var att springa. Mycket, länge, snabbt. Jag klev på sidan en stund för lungorna hände utanför bröstkorgen. Plus att jag redan börjar få träningsverk känns det som. Hurra! vad glad jag blir.

Läste en blogg förut som skrivit om att alla, ja ALLA, tar sig ofta nånstans på sig själv. Tex muttan eller snoppen, ibland kan det klia, ni vet vad jag menar va? Sen efter raffset så öppnar man dörren till skolan, tar i handtaget på bussen eller fingrar på frukterna på ica. Hur fräscht är det på en skala? Jag kommer däremot fortsätta klia och ta på saker.

Klia musen, pilla på h&m blusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0