jag har äntligen hittat dig

Hallå!

Jag har funnit motivation. Jag vet inte hur det gick till, men i måndags hälsade den på och den är här för att stanna verkar det som. Så snabbt gick det att få en ny vän.

Det började med att jag hade bestämt mig att sluta helt i innebandyn. Har haft uppehåll ett tag innan. Sedan bestämde jag mig för att träna i tisdags och då bestämde jag mig även för att fortsätta. Ett jävligt bra val. Sedan har jag börjat käka GI och det går också jätte bra och det är så gott! Är inte ens sugen på godis och sånt som jag alltid är annars. Sedan håller jag på att sluta med en annan sak också, vilket går väldigt bra. Nästan för bra.

Så nu sitter man här med träningsvärk. Men idag är den välförtjänt.

Nu ska jag och motivationen vandra sida vid sida hela livet. Har jag bestämt.


HAHHA FYFAN VILKEN BILD"!!!!! men den bjuder vi på. Även om
inte erik vet att jag lagt ut den eftersom han inte läser min blogg
vilket jag inte förstår för jag ska ju vara nummer ett och då borde
han ju hålla koll på vad jag håller på med.

Men iallafall. Det är du som gör att jag orkar! Jag tror att min lycka
med dig, byggde upp min motivation. Jag älskar dig över allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0