ledligliheter

Tittuut,

Nyss suttit med min mor och spelat bingolotto. Tror ni man vann nåt då? Nej. Som vanligt. Jag hade tagit mig tid att skriva ut en lott från dataan men icke. Så många gånger jag suttit på en tråkig söndag, desperat efter en vinst. Varför är det bara 70+ som ska vinna? Är det inte bättre att jag, som är arton jordsnurr att få några tusen i plånkan?

Fyfan. Snart kommer det ånga från öronen. Nej, jag är inte arg igentligen. Önskar jag kunde vara det ibland.

Istället såg man I en annan del av köping som gjorde en på riktigt bra humör. Dom är så söta, haha.

Har inte kunnat lägga upp nå bildjävlar heller eftersom denna underbara hemsida gör att mitt internet stängs av så fort jag försöker. WHY ME?? Jag med tusentals läsare också för den delen. Skämt å sido.

Nu ska jag ska Wallander - innan frosten för 320947 gången. Varför ser man alltid på dessa deckare. Beck, Wallander - Som man sett innan. Bara för att dom går på tvså sätter man sig för att kika.

Imorgon är det school. Går mån-ons bara eftersom lärarna har studiedagar torsdag fredag. Vilket resulterar att :
  1. Jag har ingen filosofi denna vecka.
  2. Jag åker ner till Elsklingen redan på onsdag kväll.
  3. ...kommer inte på nåt mer...
  4. ...lalala...
  5. Har dockk två prov på onsdag.
  6. Hejdå

Kommentarer
Postat av: åkan

Någon söndag, inte nästa för då antar jag att du är i stockholm måste vi ha bingokväll! Vi köper typ 3 bingolotter vad, samanlag 6 st, sitter och spelar, då måste vi ju vinna någonting! Och då delar vi vinsten!!!! Eller vi sparar den och lägger pengarna på våran lägenhet i huvudstaden!!!! =D



DEAL? =D

2010-02-01 @ 00:13:09
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0