måndag igen

Tja friends,

Efter en helg i stockholm är man hemma och tillbaka till skolan. Såg på esteternas vårshow idag också. Halva bara. Stuntals var den bra, ibland skämdes jag. Stackars kille som sjöng "nothing else matters". Vill inte vara taskig men kritik måste fan vem som helst tåla. För det första satt inte alla toner, refrängen var död och allt kändes långtråkigt. Blä. Annars fanns det några som absolut kunde sjunga!

I fredags satte jag mig på bussen till bäbis. Först gick vi ut och käkade med hans pappa och lillebror också. Sedan var vi barnvakt åt lille Carl också. På lördagen gick vi på stan och jag hittade en jacka och ett par innebandyskor. På kvällen såg vi Avatar i 3D och det var en sjuk upplevelse! Den finaste film jag sett. Se den.
På söndagen såg vi Eriks mamma spela korpen. Sen gick jag och Erik och käkade sedan en sväng på stan. Hittade en jacka, en kofta och min efterlängtade mjukisdress:

Älskar färgen

Men nu ska jag laga mat. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0