Nära-döden-upplevelse..

..var det idag eftersom snökaoset har kommit till Sundsvall. Det är seriöst kaos. Speciellt med bussar.

Påtal om bussar.. För det första fick jag stå och vänta i ca 25 minuter på bussen. Sedan hoppar det på en gubbe och sätter sig framför mig. Jätte snöig. Då ruskar han av sig som en blöt hund. Vart tar snön vägen? Jo, på den stackars ensamma, trötta, söta, lilla, nathalie. Alltså jag. Och han gör det tre gånger.

En sak jag har tänkt på, är att varje morgon när jag promenerar till bussen känner jag en speciell doft på ett speciellt ställe vid vägen. K O R V S V E T T. Yes, precis det.

När jag gick på högstadiet hade jag en lärare (nämner inga namn) som ofta luktade det. Det var jag och Marielle som kom på den kombinationen. Tänk er falukorv och svett. Det blir en stark illa luktande "doft", nästan frätande för näsan. Ush, vill inte tänka på det.

Igår hade vi klassfest. Orkar inte ge några kommentaren = Var trevligt.

Idag blev jag glad. Fick mvg på en sak i engelskan och fick en chock. Nu jävlar ska jag köra igång.

KISS.PISS.MISS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0