nybliven kock

Hej alla matglada,

Jag är en kock. Jag har aldrig lagat så god mat som jag gjorde nyss. Kyckling, bulgur och en hemmagjord sås (mina fantastiska vänner ida och andreas lärde mig receptet) och det blev det gott! Fast måste tyvärr säga att såsen var godare än den ante gjorde... hihihihiih fniss

Så nu är man mätt och belåten. Väntar på anna för tillfället. Jag har ont i ryggen och har en sån fantastisk underbar träningsvärk! Hade ingen träningsvärk imorse men efter dagens gympass så är kroppen trött. Känner mig som en gurka som legat i kylskåpet i tre månader och har blivit alldeles mjuk och sladdrig.. eller inte sladdrig men kroppen känns upp och ner för jag är så slut.

Idag försov jag mig, hade hål och sedan engelska. Men engelskan var inställd så det var ingen skola för mig idag. Det var skönt iallafall. Sedan gick jag på kulturmagasinet för att låna en bok, det blev en deckare. Efter det mötte jag upp Marree på myrorna och köpte en sjukt snygg jacka. Här är en design i paint:


Jag borde bli konstnär. Eller något åt det hållet.
Snygg jacka va? aha aha 1 6 5 k r bara ihihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0