prutt

Tjenis.

Haha, lilla Towa. Min brors lilla flicka, som jag är faster åt. Hon bad mig tända lyset på toa. Tio sekunder senare hör jag hur det brakar där inne och jag kunde inte hålla mig för skratt. Sen kommer hon ut och fnissar lite blygt, springer därifrån och jag kan inte annat än bara skratta. Så tokig unge haha, riktiga pruttar kom det där innefrån. Dörren var öppen. Towa är tre år.

Idag har vi pratat London på skolan. Jag och Josse har startat en facebook grupp för de utvalda resenärer. Hehe, så känn er special if you're invited.

Blir tokig! Vill åka verkligen, i påsk. Sitta med en corana i gräset, åka till camden eller bara sitta på ett mysigt café. Nu jävlar så vi se till att det blir en resa som man sent glömmer. Innan studenten och allt. Tänkte leta lite bilder sen tidigare resor.


...bjuder på lite egobilder istället. Jag fastnar på kort. Jag har stor näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0