träning <3

Hallo friends

Jag minns knappt att jag bloggade inatt (imorse)... Var så trött så kände mig typ packad. Men iallafall så sov jag hos Anja, där också Pernilla och Jennie sov. Vi kollade på en skräckfilm som var läskig.. men också lite psyk. Brittany Murphy var med och filmen heter Deadline. Sevärd!

Efter det väntade ett hundratal parti kortspel. Vi spelade nåt som kan ha heta.. minns inte.. Men roligt var det eftersom det höll oss sysselsatta till klockan sju imorse, eller till och med senare kanske. Jag och Jennie fick iallafall vår älskade revansch. Men inte lätt med usla kort..

Vaknade vid halv två imorse.. Alltså blev ingen skola. Åkte in vid två och mötte upp Malin för att gå och gymma. Efter det blev det käk och sedan innebandy träning.

Efter min träningstorka (av alla slag) och dåliga matvanor osv, har jag blivit så jävla uppåt den senaste tiden. Jag älskar att träna. Att vara alldeles matt i kroppen och sedan få sätta sig ner med vattenflaskan. Svetten rinner ner mot kinden och man är rödblommig. MUMS. I love it.

Imorgon bär jag av mot Stockholm. Jag längtar verkligen efter min pojkvän. Åh vad jag ska krama och pussa sönder honom denna helg. Kanske packar ner honom i väskan innan hemfärd också. Vi får se hur jag gör.

Nu ska jag kolla på tv en stund. Puss och smek, kom och lek. En lek för oss alla, iallafall för den som palla'. okej den va sämst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0