träningar

SHAA,

Jag vaknade för en timma sen ungefär. Kunde typ inte sov inatt så orkade såklart inte komma upp ur sängen heller. Men förhoppningsvis så missade man inte för mycket på skolan idag.

Jag tänkte åka in för att gymma lite senare. Mitt gymkort går ut i veckan :/ men igentligen är det lika bra. Har våra svettiga innebandyträningar tre gånger i veckan iallafall. Sedan finns det ju två hundar här hemma som mer än gärna vill hjälpa mig att träna, alltså att gå ut och gå. Har även en cykel väntandes i källaren.

Så mig är det inte synd om inte! höhöhö. Efter gymmet så blir det middag på stan och sedan innebandyträning. Ja ni ser ju själv, inte har jag tid med ett gymkort? Lägga ut en massa pengar för att gå och träna IBLAND?

Nej. Nu får det vara nog!

Inatt drömde jag att jag skrev böcker och gjorde dem till film. En var verkligen superbra. Men allt eftersom så verkade det som om jag snott den från en annan film. BUhöhööö. Är jag så dum? Sno andras ideér? Nej.

Nu ska jag kilus. Puss!

Kommentarer
Postat av: anna sjödin

jag visste inte att du hade blogg :D haha, länka min så länkar jag din ;)

2010-01-28 @ 15:02:36
URL: http://asgs.blogg.se/
Postat av: natis

jaha! detsamma :D okej med rss? eller bloglovin?

2010-01-28 @ 23:01:35
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0