Levande begravd

Hello suckers,

Nyss hemkommen från en biostund tillsammans med min far och syster! Vi såg den nya Beck, "levande begravd" och kan med gott samvete säga att ni alla där ute som gillar beck borde pallra sina arslen och se den.

Annars idag har jag stekt i solen
och svettades lika mycket somm igår he he. Håller fortfarande på att läsa min bok och jag dör snart bokstavligt talat. Jag vill fly in i böckernas värld och leva ett fantasiliv för ett slag. Bara glömma "vuxenlivet" och inte bry mig om något eller någon.

Fast imorgon vill jag gärna leva
mitt liv för då åker jag till Erik. Min älskling.

Nu ska jag se klart en film på tvn, sen packa.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Josefin

- Hehe I know ;) men man slutar ändå inte att hoppas ;p

2010-07-04 @ 12:59:04
URL: http://jossiepossie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0