olycksdrabbad tjej

Aherregud vad är det som händer i mitt liv. Detta är ju ett skämt eller något..

Vet inte om jag skrivit detta, men i lördags var jag på ica och skulle köpa lite lördagssnask. När jag precis skulle ta mina varor ser jag en kille i kassan bredvid falla ihop och ja, han svimmade. Han slog i huvudet så jävla hårt så han började skaka. Därefter ställer han sig upp som om ingenting har hänt. Jag däremot är jävligt chockad och smyger efter honom ut för att se vad som händer (nyfiken).  Han får hjälp av en som jobbar inne på ica iallafall.

Idag däremot så hände en liknande situation här i m-hodden. Jag väntar på bussen in till stan och ser en gubbe med rullator ramla. Han får hjälp av några och jag tror (stod en bit ifrån) att han började blöda näsblod.

När jag åkte hem idag från stan
så stannar bussen mitt på E14. Det är en jävla kö och jag är jävligt less. När det börjar röra sig så kollar jag ut från fönstret. Då är det en bil som åkt ner i diket och det är fullt med brandbilar och ambulanser. Vi åker fram några meter och en till bil ligger i diket som dessutom har en släpvagn. Jag såg att det var några brandmän som försöker få ut de som suttit i bilen. När jag kom hem nu kollade jag på ST.nu och läste om olyckan. Läs här --> http://st.nu/start/sundsvall/1.2150088-tva-bilar-i-krock-pa-e14


bilden är tagen från st.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0