Sundsvalls gatufest

Hej,

Nu är gatufesten slut och jag vet inte om jag kan kalla det såhär, men, gatufesten är så fruktansvärt överskattad. Jag ångrar mig att jag gick alla dagar. För trots allt hade jag roligast på torsdagen, helt klart.

Saker man har gjort, de man ångrat och de man inte förstått, saker som varit gudomliga och saker man saknar. Jag är glad att det är över, jag behöver vila. Dessa dagar har inte varit så bra som alla går runt och säger. Jag är ärlig. Det är nog alkoholen som får folk att tro att det är roligare än vad det egentligen är.

Igår var jag alkoholfri och märkte fort att det inte var så trevligt. Hade mina vänner så jävla kul? Dom får gärna tro det, men jag vet. Så minnesvärt var det inte.

Nu ska jag bege mig söderut. Inte till Erik, trots min saknad till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0