arbetslös

Åh.

Jag saknar min älskling
så fruktansvärt mycket! Ni anar verkligen inte. Vi har inte setts på tre veckor och jag får utbrott snart. Jag dör om vi inte ses i veckan! Jag älskar dig så obeskrivligt mycket och om 6 ynka dagar har vi varit tillsammans i ett år! Kan ni förstå? HI HI.

Erik är min bästa vän och min underbara kärlek. I tre veckors tid har det varit fullt upp med fester, studenten och allt som hör där till, så jag har knappt hunnit sakna honom. Men nu när man bara varit hemma och slappat så känns det.

HA HA, vet ni vad då? Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, förstår ni det då? VA VA VA? Jag dör verkligen åt det. Så ska man stå där ute och köa vettni. Ska upp redan klockan åtta. Jag känner mig typ nyinflyttad i sverige och ska söka jobb. Men jag antar att jag får vuxenpoäng för detta. Många också.

Men man ska väl se klart på CSI och sedan bädda ner sig. Som sagt, åtta imorgon.

den första pussbilden hihihihi*FNISS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0