ba jobb sådär


Söker: jobb
Har : både dubbelhaka och smilegrop
Kan : laga mat och slappa framför tvn
Gör på dagarna : ser på fotbolls vm

Ahopp,

Sitter man här igen då vettni.

Vakna som sagt tjugo över åtta, jag fuskade lite. Men fy i helvetet vad trött jag var. Synd om mig tycker jag faktiskt. Men som sagt, mötte upp Vicky och sedan Sophie och sedan var det dags att möta arbetsförmedlingen. Tycker jag är sjukt vuxen nu! Första klivet mot vuxenvärlden lixååm. Så skrev man in sig där då.

Ba sådär!

Så nu behöver jag inte oroa
mig för någonting! Eller hur? Dom ba ge mig värsta välbetalda jobbet så blir man ju miljardär sådär vips lixååm.

Närå. Jag söker för fulla muggar typ. TYP.

Men nu kommer Vicky hit snart. Måste typ kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0