en ynka dag

HÄJ!!

Här sitter jag och har det bra. Ba vakna för en stund sedan och tog lite frulle. Två mackor med vitlöks-eeh-gegg och pucko. Pucko är obeskrivligt gott, alltså väldigt gott.

Egentligen väckte mamma mig klockan 9 för jag tänkte att jag skulle åka in till staden tidigt! Jag sa till mamma att ringa mig en timma efter. Istället vaknade jag tjugo över tolv. Nu kommer jag åka till stan och vara där vid 3 istället och folk kommer se att jag går ensam. Men varför skämmas lixom? HE HE

OCH VET NI?

Jag, Nathalie Björklund, tar studenten imorgon. Jag kan inte förstå! Kan inte ta in allt! Klasseeen.. Jag kommer sakna er! Buhää..


Den här tjejen ska ta studenten. Hur är det möjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0