fotboll

Hejhopp,

Just nu sitter jag och ecke och ser på fotbolls-VM. Just nu spelar Slovenien mot USA och Slovenien leder med 1-0, om det nu var så intressant att veta.

Kom hit igår runt halv 1 och vi har mest sett på fotboll. Förväntade mig dock inget annat, he he. Erik sa: Sug balle, då han läste det jag skrivit och jag vet inte varför egentligen. Han sa att jag skulle skriva det här annars hade jag nog aldrig haft en tanke på det.

Ps. det åskar
Ds.

Ps2. Det vibrerar för det åskar så jävla mycket.
Ds2.

Ps3. Jag hittade den snygga baseballjackan SOM ALLA HAR här i Jakobsberg, på gina tricot. Jag köpte den i blått. Så jävla snygg så jag dör.
Ds3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0