midsommar

Allå!

Jag har inte bloggat på
ett tag men det betyder ju att jag har varit fullt upptagen. Eller..?

Iallafall så har ju jag varit hos världens finaste pojkvän i en vecka. Vi har mest myst på, sett på fotbolls-vm, gått lite på stan och umgåtts med hans vänner. Vi har dessutom "firat" ett år tillsammans! Idag är det ett år och en vecka, om någon var intresserad.

På fredag morgon åkte jag
hem mot Sundsvall igen och fick bråttom att fixa mig inför midsommarfirandet. Jag åkte till Katta och resten av b-rudarna. Vi grillade, dansade runt midsommarstången, spelade och drack! Efter många om och men ringde vi en taxi och drog till Jocke där det var fest. När jag insåg att det blivit lite för mycket ringde jag pappa och han hämtade mig och tjejerna. Vi somnade sött här hemma och när jag vaknade fick jag problem med ryggen. Kunde knappt gå och har fortfarande ruskigt ont.

Men man är ju strong!


Imorgon blir det förmodlgen sol och kanske ett dopp med några vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0