sliten!

Hallå där,

Gud så trött jag var imorse. Jag visste inte ens vem jag var och fick en chock när jag såg att klockan "bara" var tjugo över tolv. Missade dansen också va? Synd.

Men hur kul hade jag inte igår då?
Fytusan vad roligt vi hade. Först träffade jag upp några ur klassen plus några andra för mysdricka i en park. Därefter drog vi till Carro där det ännu mer förfest. Tycker nästan synd om henne idag eftersom alla var helt vilda där he he. Vid 11-12 drog vi ner till Svenssons där det blev en öl och mycket snack med mina vänner! Efter Svenssons blev det efterlängtade Stads och veckofesten! Grymt drag tycker jag och alla var verkligen på skit bra humör! Mycket lyckat måste jag säga. Vid kvart i två typ bestämde ANNA sig för att vi skulle ta en taxi till max.. Det satt fint i kistan. Kom väl hem halv tre och sussade sött med min hund i sängen. Han brukar aldrig sova där.. Skumt!

Nu är det iallafall förkväll. Det är om djur ikväll och gud så sött.

Ps. glömde kameran hemma igår *snyft*
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0