solig dag

Åh, vilken underbar dag det varit so far!

Det har varit superduper fint väder och
jag har tagit mitt första "dopp". Huvudet doppades dock inte. Men iallafall så hämtade Anna och gänget upp mig för att sedan färdas mot marmen. Där låg vi och solade, spelade volleyboll och åt, såklart.

När jag kom hem låg jag ute en timma till
och fortsatte läsa "så länge vi båda andas", alltså tredje boken ur the twilight saga. Jag har haft den på mitt rum i över ett år men har aldrig tagit tummen ur arslet för att läsa den, fastän jag läst de tre andra böckerna tre gånger vardera, he he. Hoppas jag inte blir lika besatt igen av vampyrer för jag har ju min kärlek redan.

...och jag saknar honom redan.
Tur att vi ses på söndag, senast..

Nu är det andra halvlek av Holland - Slovakien så herråå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0