festligheter

Halloj,

Idag fick jag iallafall sova ut för första gången på länge! Gudomligt. Dessutom är jag piggare än jag förväntat mig också, he he. Men iallafall så måste jag berätta om min helg!

I fredags var ju jag som sagt ut med brudarna och det var en lyckad kväll. Den spårade totalt för oss alla och det var precis som förra sommaren. Vi började i lägenheten med peppade tjejer och slutade på allstar. Första gången för oss alla på allstar men det var sjukt kul där. Dock litet dansgolv och för många disco-turkar. Men kvällen slutade i lägenheten för mig och Johanna och när jag vaknade dagen därpå, då var jag fortfarande på pickalurven.

På lördagmorgon kommer mina tjejer med den korkaste idéen någonsin. Vi skulle dra ut igen. Så det var bara att vila upp sig och ta en dusch och vara redo för en ny omgång. Sagt och gjort, vi började att dricka vin igen och allt var frid och fröjd. Vi hamnade på allstar igen och hade en trevlig kväll. För Anna slutade kvällen i en taxi eftersom hon hade sådana magsmärtor! Ska ringa henne nu.

Så hey då.



lägger in fler bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0