algebra eller vadå?

Godmorgon kära vänner!

Imorse var jag uppe med tuppen, dvs klockan sju. Var tvungen att göra prövningen i matteB. Hur gick det då?

HAHA!? Var det ett skämt eller? Helt seriöst. Jag satt där och kunde inte ens första talet. Sedan kom frågor som innehöll något med "f(x)=0" Okej och vad fan menar dom med det? Bara massa siffror och bokstäver utan betydelse i mina ögon.. Linjärer och cirklar och ekvationer och ja vad mer?

Men vad gör det? Okej om jag inte klarar matten, då är det så.

Iallafall ser ni att jag åkte hem efter provet.
Känner mig inte alls kry än. Men imorgon ska jag vara i skolan. Måste.

Beställt kebabsallad nu och pappa ska få hämta.
Blev ju anfådd över att bara gå till bussen ;)

POSSSSSSSSSSSPOSSSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0