ba mot stockholm


Hallå,


Sitter just nu på bussen påväg till stockholm. Har aldrig någonsin dragit med datorn på bussen tror jag, men detta går ju hur bra som helst. Har nyss passerat hudiksvall.

Är beräknad att vara framme runt halv tio! Så alla ni bloggläsare kan ju se till att möta mig utanför cityterminalen runt den tiden då, låter det bra? Tyvärr har jag inen penna med mig, så blir inga autografer tyvärr, tyvärr!

SKÄMT ÅSIDO........

Om inte Anna sitter där nere och lurar? Anna, läsarträff runt kvart på centralstation om du är intresserad?

Nu ska jag fortsätta äta mitt godis, lyssna på kent och bara njuta av att sitta längst fram, högst upp på bussen. Ja, men lever lyckligt lottad. Känns som att man flyger när man sitter här. Synd att ingen kunde få uppleva detta tillsammans med mig. Kan nån av er skaffa pojkvän där nere så kan vi väl samåka lite titt som tätt iaf?

Mejla mig om ni är intresserad på
[email protected]

OKI??
ps. HAHA ser extremt fet ut på bilden, är det "bussljuset" som gör så? hittar även inte till toan..

PUSS och ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0