baksmälla

hej på er där ute

Jag hade planerat min dag till att lägga upp lite bilder och plugga. Dessa planer sprack då jag vaknade vid elva för att springa in på toan och kreekas lite. Var helt snurrig och kunde inte hålla mig vaken. Somnade om och vaknade vid fem igen. Då hade mamma lagat middag. Men så tog jag ett glas pepsi och då var jag tvungen att använda toaletten en gång till.

Jag var ledsen och mådde skit.

Helt seriöst! Har aldrig aldrig aldrig varit så bakis i hela mitt liv.

Börjar må lite bättre nu faktiskt. Vill äta på nåt gott! Dricka något som är törstsläckande! Jag vill ha min älskling som ska hålla om mig och pussa min panna :( vill att han ska tycka synd om mäh!

Ser på bingo och glädjs av andras lycka! woho.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0