har världens fet hets

ÅÅH!!!!!!!!!

Jag har panik! Ser Timrå - HV71. Nu är det förlängning efter en match som slutade 2-2.. Om timrå ba gö ett mål så kommer min hjärtattack försvinna! Åhå..

Påtal om en annan sak.
Jag måste ha varit kock i min tidigare liv. Jag är så kräsen när det gäller mat. Jag kan äta det mesta. Men.

Rester. Jag kan verkligen inte äta uppvärmd mat! Bara tacoköttfärs, pizza och felix laxpasta.

Fick färdiglagat kött som man bara skulle värma upp. Lite grönsaker i ugnen också. Smakade skit! En tugga sedan tog jag två mackor och en activia, yoghurt. Den smakar glass! Den var så god. Hoppas magen håller sig lugn nu då.

Nu ska jag fortsätta följa hockeyn. Om jag dör pga hjärtfel så vill jag säga tack! Tack för få som läser och väldigt få som kommenterar (anna igen). Älskar er!

PUSSssssss

poor me..


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för kommentaren om klänningen.

Erik är dum, dina brillor är jätte fina.

Man ska INTE lyssna på sin pojkvän har jag lärt mig. En gång tänkte jag köpa en kavaj på Nelly, jag var jätte nöjd för det var halva priset på den också, då sa Emil att den inte var någe fin. Så jag väntade, tillslut bestämde jag mig för att köpa den ändå, men då var den slut...

De var de liksom....

2010-03-19 @ 15:30:37
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0