hockeynerddd

hejejejejejjjeeje

Kollar på djurgården - brynäs.
Pappa ville se, så fick stå ut nudå. Men om timrå inte går till slutspel får man väl hålla på djurgården istället då. Erik skulle sag "Om bajen spelade i elitserien skulle jag aaaldrig hålla på dom isåfall..". Då tänker jag "och???? jag håller på dom för att erik gör det och han blir glad då och då blir jag också glad". Smart va? Och snällt för den delen.

Förr ville erik alltid att jag skulle börja hålla på djurgården istället.
Men hur som helst, jag håller på bajen!

Nu ska jag fortsätta se matchen.



HAHAHA precis när denna bild knäpptes så gjorde brynäs mål... ett tecken från Gud? Jag ska nog hålla mig till ett stockholms lag. eller?..............yepp

Kommentarer
Postat av: anna

Nej, inget napp. Dock blev det ingen pimpling heller, jag satt mest på isen och såg snygg ut. Sen matade jag ankorna, sen åkte jag hem. 2 timmar på en frilufstdag är inte illa =D

2010-03-02 @ 19:34:22
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0