ingen bråkmakare här inte

Godmorgon!

Vaknade runt 8 men kände mig lika sjuk som igår.
Bestämde mig då för att sova vidare och vaknade för en timme sedan igen. Nu ser jag på änglagård.

Och jag blir så frustrerad!


Vid x antal scener så finns en kärring som gapar om att dom inte får stanna osv. Bara för att dom ser lite annorlunda ut så är dom plötsligt horor? Haha. Men det jag blir arg över är att den där tanten står och skriker en massa osanna saker och Helena bergström som spelar en av huvudpersonerna, får inte förklara sig.

Ibland brukar jag sätta upp ett scenario i mitt huvud. När jag var lite yngre så "hatade" man ofta någon. Jag är en person som inte vill bråka osv. Men iallafall så tänkte jag att jag skulle möta den där tjejen som jag verkligen hatar och som säger något dumt och jag själv skulle komma med något riktigt knäckande och hon skulle bli så rädd och springa iväg. Och jag skulle vara the master.

Synd att jag aldrig bråkat. Tror ändå att jag skulle vara så dålig på det. Om det går ens att vara bra på det?

Nå, vet inte vad jag ville säga med detta men..


ERRÅÅÅ!! (Anna, vem sa så då??)

Kommentarer
Postat av: Anna

ERRE PERRE PÄRON PUNG!!!!!!!!!!

2010-03-16 @ 17:10:59
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0