inte långt kvar nu

Hallå där ute!

Saknat mig? Ja det tror jag alldeles säkert höhö. Jag har som sagt varit i hufvudstaden i helgen och kom hem igår. Anna kom och hämtade mig för att sedan gå och sola + promenera. Solariumen var stekheta och vi båda var svimfärdiga på vägen hem, men vad gjorde det. Anna och jag traskade i bra takt iallafall.

Ja, vad har jag nu gjort i helgen undrar ni nyfikna...
Jadu, inget speciellt faktiskt! Kom fram sent i fredags så vi såg bara på film och myste, somnade i soffan såklart - S K Ö N T ! På lördagen åkte in till stan tidigt för att slinga håret, så blond e man ju nästan hiho.

Ecke hade lovat mig att åka till skärholmens galleria, men han orkade inte. Fick med han till farsta centrum iallafall och hade kanske en halvtimma på mig att shoppa pga att de stängde klockan 5(!). Men en klänning från "the garden collection" fick följa med mig hem och är så lycklig över de. Efter det åkte vi ut till nockeby för att avnjuta deras goda pizzor. När de kom ut med min pizza skämdes jag så otroligt mycket. VET NI HUR STOR DEN VAR???? Den var lika stor som mitt köksbord. Den hängde utanför tallriken kanske 15 cm från varje kant.... Och ja, Erik fick en lika stor.

Sedan köpte vi glass och sedan åkte vi hem till pekke och såg körslaget och filmer. Somnade jag i soffan igen? JA.

Söndagen bestod av bara slapp och mys. Vi lagade även världens godaste middag, rullader och pommes! Igår åkte pekke till skolan och mitt tåg gick halv fyra så bestämde mig för att ta en stadsrunda innan hemfärd. Fick med mig en skinnjacka, ett bar braller och ett linne hem. Helt okej nöjd faktiskt. Saknar mitt hjärta redan super mycket men vi ses ju redan till veckan. Älskar lov!

Okej, insåg just att jag aldrig skulle orka läsa om någon annan hade skrivit det jag skrev men hey! Första gången jag skriver något detaljerat om en helg hos bebben.

HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0