jag har inte dyselexi, eller?

Hallå fredagen är här!

Har en otroligt bra dag idag.
Hade samtal med min filosofi lärare om provet och klarade ett g efter några diskussioner om några frågor. S K Ö N T !

Men en sak som jag störde mig på.. Ja det är nästan skrattretande!!!! Hon frågade mig om jag hade problem med svenska. "Jag måste bara få fråga, eftersom jag själv är svenska lärare.. Har du problem med att skriva och läsa? Du har bytt plats på så många ord"

"Neeh.. jag är bra på svenska!" Säger jag med ett fnitter.

FNITTER NATHALIE!!?? Du är grym på svenska! Du älskar att skriva, läsa och är dessutom bra på det. Bli författare, äg en tidning eller skriv poesi. Rimma är du ju no.1 på.

Så låt ingen trycka ner dig.
Okej varför skriver jag du istället för jag? Jag låter iallafall ingen trycka ner mig.

Ps. Såg Bella&Tyra show nyss. Fan vad glad jag blev!

Ps2. Ikväll blire till och fira lille Uttern!

peace

Kommentarer
Postat av: Anna

Är hon störd eller?

Du har NO PROBLEMS med ditt språk!

Jag ska ta med mitt födelsedagskort som jag fick av dig, och visa henne! Då jävla ska hon få se. Hon kommer komma krypande tillbaks och be om ursäkt till dig.

2010-03-19 @ 15:34:38
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag med! Jag fnittrar som en liten 10årig flicka som har fått sin första puss!



Eller hur? Killar+shopping= BAJSOCHKISS!



Den pinsamma delen ska tas upp, dina grejjer ska tas upp, vi ska leta lägenheter samt studentklänning till dig min sköna böna. Du ska vara den snyggaste studenten som blotta ögat kan nå!

2010-03-19 @ 15:40:19
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0