kent in my <3

Kent var så fruktansvärt bra igår, eller hur Anna?

Ni kan kallas oss för sundance kid, fast vi är född till tönt. Men ni är idioter men vi bryr oss ingenting. Vi ska krossa allt när mannen i den vita hatten finns. Går vårt hjärta sönder hamnar vi på sjukhus. Men vi blir inte som dom andra vid den döda vinkeln. Nu är det vinternoll2 och kärleken väntar inte för oss. På kent blev det musik non stop när vi såg ut över en vy över ett luftslott. Palace and main och en vals för satan, ska ni ha lsd, någon? Vi var på drift och hade ff.

Kan ni gissa vilka bra låtar som var med igår?
heheh.. Ångrar ingenting och fy vad roligt det var att dra på nåt spontant. Med Anna blir det alltid roligt. Tack för en fantastisk dag med ett av sveriges bästa band! Love u girl!

Imorgon ska jag äntligen få åka ner till min älskling efter en månads väntan..
Haha väntan och väntan. Men ska bli så mysigt och roligt! Klockan fem går bussen om det finns någon som vill vinka av mig. Skämt å sido...

Nu ska jag duscha och packa.
Timrå ännu en vinst! YEAAH!!!! (bilder från Kent återkommer jag med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0