pulka med kent

Kom nyss hem från friluftsdagen i sidsjön. Min klass kom faktiskt trea i pulkåkningen. Själv stod jag hela dagen med en snöskulptur som såg helt okej ut om man tänkte på förutsättningarna vi hade. Vi hade bara en spade och en matslev. Hoppas vi kanske kammar hem något poäng?

Iallafall. Vet ni vad jag ska göra på onsdag? vavavava? Jag ska till Gävle! Vad ska jag göra där då? vavavava? JO JAG SKA SE KENT MED ANNA!!!! JOCKEE BERG AND THE GANG HERE WE COME!!!!!!!

Känns som om jag måste lyssna igenom den nya plattan ett x antal gånger. Men vad gör det? Ingenting.

Inget konstigt alls.

Har precis lagt in bilder sen i helgen också.
Hoppas dom går att lägga upp.


andreas x2 som småbarn

glad limpa

teletubbiie och andreas x2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0