sjuk

Godmorgon!

Ser att jag är uppe med tuppen.
Klockan är snart nio!

Idag mår jag superdåligt.
Halsen gör ont, huvudet har värkar och jag själv är stekhet. Så tänkte att det är lika bra att vara hemma för att vila upp sig. Knarka lite hostmedicin...

Iallafall så hade jag en sån trovärdig dröm i natt. Man säger ofta att "det var så verkligt", men min var för verklig. Först och främst så hade Erik hittat en till tjej. Just då, när vi levde eller vad man ska säga, så var det okej att ha det. Jag gick hela tiden och tänkte att jag aldrig skulle kunna älska två samtidigt! Mer och mer började han umgås med henne. Så var jag i Stockholm och hade åkt till Barkarby för Erik var i skolan. Så var dessie på bussen haha. Skrek och gormade om nån fest hon varit på.

Sen när jag åkte hem så var jag plötsligt hemma här.
Ringde Erik som skulle komma men då var jag kär i en annan. Ni vet rahlenfeldt? eller hur han stavas. Kändes lite mysko faktiskt. Men då i drömmen så var vi lite nykära och båda kände att vi skulle "ta det lugnt". Haha jag dör när jag ser allt framför mig...

Och nu så saknar jag Erik!
Han är den bästa människan som finns. Jag saknar att få ligga bredvid honom i hans soffa och se på tv hela dagen lång! Få kramas, pussas och höra fina ord från ecke. Men vi får se när det blir. Älskar honom så otroligt mycket iallafall.

Nu ska jag äta lite och sedan vila.


ADJÖKEN


sjukling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0