studerar munk

Goddag!

Här sitter man med munken i näven. Eller nä, nyss var det. Har även fyllt på magen med två ballerinakex. Nu förstår jag varför man ser ut som man gör, men gott är det föfaa'n.

Känner mig helt seg i både hjärna och kropp... Måste även läsa på filosofin men mina ögon åker igen så fort jag ens säger filosofi!...filosofi...filo...ff... ah ni förstår vinkeln.

Så ja, kan ju tala om att jag åker som sagt till stockholm imorgon också! Har köpt ett påskägg till ecke också, så snäll som jag är. Glad blev jag att det blev lite godis som inte fick plats i ägget. Det tar jag! Hehehehe..... Som om jag behöver tanka mer idag i lill-magen? Naah... Men som jag sa innan, det är gott.

BABY GOODBYEEEE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0