tankar som man står för

Någonting jag funderat över..

...kan man tycka en sak och sedan tycka helt tvärtom en sekund senare? Jag blir nästan arg! Visst kan det komma lite saker emellan och man kan ändra sig hit och dit. Men vissa anklagelser måste man stå för. Hur kan man bara säga en sak och sen glömma bort det och bara fortsätta att le som om ingenting har hänt.

Just nu vill jag bara åka iväg och slippa se vissa människor.


Sen vill jag bara säga att jag är glad över att Jag är Jag. Helt ärligt! Jag älskar verkligen mig själv och mina tankar. Jag skulle aldrig, aldrig, byta ut mig själv. Insåg det nu. Vad glad att jag inte är tex. du! Du är säkert också nöjd över dig själv, men du kommer aldrig att bli som jag. Jag kan med gott samvete säga att jag är hur snäll som helst. Hur ödmjuk som helst. Hur underbar som helst. Hur älskad som helst. Jag är en bra människa. Det är inte du, inte alltid.

JAG ÄR BÄST!!!PUSSSSSSSSSSSSSSs

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart måste vi ses i veckan!



Och ja, du är bäst!!!!!

2010-03-22 @ 12:22:37
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0