trodde du hade försvunnit


Fan's, helvete också!

Trodde min besatthet hade försvunnit för gott...

Men du är kvar.

The Twiligt Saga... Köpte new moon idag och såg den alldeles nyss. Fan tårarna sprutade mer denna gång än då jag såg den på bio. Många tycker att den är sämre än den första, twilight. Men att läsa boken och se den efter, har man inte gjort det så gör det. Boken är så mycket och gör att filmen är också bra. Det är svårt att återspegla bellas deprission i filmen. Har man dock läst boken så vet man hur hon mår. Åh jag ska se den imorgon igen.

Saknar Erik så mycket nu. Vi har även varit tillsammans i nio månader idag. Eller ja, lördag då. Önskar mest av allt att ha honom här nu så han kunde äta lite godis och chips med mig. Gosa lite också.

Nu ska jag kolla om det finns nåt bra på tv. Annars sova..



CIAO BELLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0